آش رشته
آش رشته
هر چی بخوای پیدا میشه از رشته ی آش رشته تا جون آدمیزاد!^_^ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آش رشته و آدرس ghazaaljoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنده‌های جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۲

چهار جایزه اصلی گلدن گلوب در رشته بازیگری (از چپ به راست) به ژان دژاردن برای "آرتیست"، مریل استریپ برای "بانوی آهنین"، میشل ویلیامز برای "هفته من با مریلین" و جورج کلونی برای "فرزندان" رسید. 

فیلم صامت "آرتیست" و "فرزندان" به ترتیب جایزه بهترین فیلم کمدی/ موزیکال و جایزه بهترین درام را بردند. سازندگان "آرتیست" برنده شدن فیلمشان را با سگی که در فیلم بازی کرده است روی صحنه جشن گرفتند. 

مارتین اسکورسیزی (چپ) و استیون اسپیلبرگ برای فیلم های سه بعدی خود جایزه گرفتند. آقای اسکورسیزی جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم هیوگو برد و فیلم ماجراهای تن تن ساخته استیون اسپیلبرگ عنوان بهترین انیمیشن سال را به دست آورد. وودی آلن که برای فیلم "نیمه شب در پاریس" برنده جایزه بهترین فیلمنامه شده بود، موفق به حضور در این مراسم نشد. 

مدونا که خود با آهنگ "شاهکار" برنده جایزه بهترین ترانه شده بود، فیلم "جدایی نادر از سیمین" را برنده جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اعلام کرد.

برای دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان، اصغر فرهادی و پیمان معادی، بازیگر نقش اول فیلم جدایی نادر از سیمین روی صحنه رفتند. 

هنرمندان بریتانیایی در رشته آثار تلویزیونی بیشترین جوایز را بردند. ایدریس البا (بالا سمت چپ) برای لوتر و کیت وینسلت (راست) برای میلدرد پیرس جایزه بردند. الیزابت مک گاورن و هیو بونویل از بازیگران سریال تلویزیونی "داون تاون ابی" که عنوان بهترین سریال کوتاه تلویزیونی را به دست آورد، با جایزه گلدن گلوب عکس می اندازند. سریال "خانواده مدرن" برای دومین بار برنده جایزه بهترین سریال کمدی شد. 

سایر جایزه های تلویزیونی: پیتر دینکلیج (چپ) برای فانتری قرون وسطایی Game of Thrones، کلیر دینز برای درام "میهن" و مت لبلانک، بازیگر سابق سریال "دوستان" برای بازی در نقش خودش در سریال کمدی "اپیزودها" محصول بی بی سی 2 

در این مراسم از یک عمر فعالیت هنری مورگان فریمن، بازیگر باسابقه آمریکایی تقدیر شد. برای اهدای جایزه او سیدنی پوآتیه و هلن میرن روی صحنه رفتند.

ریکی جرویس، هنرپیشه بریتانیایی، برای دومین سال اجرای مراسم گلدن گلوب را بر عهده داشت. 

 

 

تصاویری از این مراسم...

جرارلد باتلر

 

جسیکا بیل

 

کلی مک دونالد

 

لئوناردو دیکاپریو

 

کیت وینسلت

 

براد پیت

 

 

آنجلینا جولی

 

اوون ـ لورا ویلز

 

تیلدا سوئینتون

 
















































































 



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت12:44---5 بهمن 1390
سلام غزال جان اون یکی وبلاگتم بهش سر زدم ولی من از این بیشتر خوشم میاد خیلی با حال و به روزه ..............

بهم سر بزن خوشحال میشمپاسخ:به روی چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ غزال ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجا هر چیزی که بخواین پیدا میشه و اگه پیدا نشد کافیه دستور بدین تا براتون فراهم بشه! ^_^
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت